2000-óta tagja a Nemzeti Énekkar szopránszólamának, és számos koncerten közreműködött szólistaként. A 2006-2007-es, majd a 2018-2019-es évadban is elnyerte A Nemzeti Énekkar Legjobb Énekkari Művésze címet. „Hálás vagyok, hogy a Nemzeti Filharmonikusok együtteseiben is kaptam szólista felkéréseket, melyeknek híre továbbgyűrűzött az Operaházig” – nyilatkozta.
Zenei tanulmányait a debreceni Kodály Zoltán Zeneművészeti Szakkközépiskolában kezdte, majd az ELTE Tanárképző Főiskolai Karának Ének-zene, Karvezetés szakán diplomázott 1996-ban. A főiskolán Adorján Ilona növendékeként, később pedig Lax Éva tanítványaként végzett magánénekesi tanulmányokat. Több alkalommal részt vett Nicholas Clapton és Anna Reynolds mesterkurzusain, valamint színpadi gyakorlatot tanult Bikfalvy Júlia Operastúdiójában. Jelenlegi hangképzó mestere Markovics Erika.
Több énekegyüttesben vett részt (Santa Cecilia Énekegyüttes és Purcell Kórus).
2000-óta tagja a Nemzeti Filharmonikus Énekkarnak, melyben számos koncerten szólistaként közreműködött Antal Mátyás, Hamar Zsolt, Howard Williams, Kocsis Zoltán, Somos Csaba, Kocsis- Holper Zoltán, Kollár Imre és Kovács László, karmesterek vezényletével. A 2006-2007-es majd pedig a 2018-2019-es évadban elnyerte a Nemzeti Énekkar Legjobb Énekkari Művésze címet.
Az Operaházban 2016-ban mutatkozott be Konstanza szerepében Mozart: Szökdelés a szerájból című előadásával a Moltopera Társulattal (vez.: Dobszay Péter), melyet két évadon keresztül játszottak.
Egyházzenei vonalon Tardy László és Mohay Miklós karmesterekkel dolgozott rendszeresen, régi- és barokk zenét Bali János együtteseivel játszott.
Magyarországi ősbemutatók: Orbán György: Missa Terzia (2001.), Tipett: The Child of Our Time (2005.), Csapó Gyula: Requiem (2016.)
Lemezfelvételek: Werner, Gregor Joseph: Vesperae de apostolis, Hungarian Contemporary Choral Works (2001.)
Hangfaja lírai koloratur szoprán, repertoárja a barokktól a kortárs művekig terjed.